Натисніть на педаль гальма кілька разів поспіль. Вона не повинна провалюватися, має бути опір, який збільшується з кожним натисканням. Якщо ж педаль залишається на одному рівні або стає м’якшою – отже, герметичність порушена і пора на СТО. Переконайтеся, що гальмівні колодки не зношені.
Що має насторожити
- Збільшений вільний хід педалі гальма. У нормі при заглушеному моторі він має становити 3-5 мм.
- Педаль провалюється або пружинить. …
- Педаль занадто жорстка. …
- Машину веде в бік під час гальмування. …
- Стукіт у гальмах. …
- Вереск або скрегіт під час гальмування.
Перевірка здійснюється нескладними діями – потрібно лише кілька разів натиснути на педаль гальма. Справна система відповість опором при натисканні на педаль, що збільшується з кожним натисканням. Якщо опір педалі не змінюється і тим більше якщо він падає, з герметичністю системи є проблеми.
Якщо педаль гальма провалюється, перевірте, скільки гальмівної рідини перебуває в системі наразі та чи немає витоків по гідравлічному контуру системи. Найчастіше витоки виявляються в ділянці різьбових з’єднань гальмівних шлангів і трубок між собою або з супортом.