Як самому перевірити гальма?

Натисніть на педаль гальма кілька разів поспіль. Вона не повинна провалюватися, має бути опір, який збільшується з кожним натисканням. Якщо ж педаль залишається на одному рівні або стає м’якшою – отже, герметичність порушена і пора на СТО. Переконайтеся, що гальмівні колодки не зношені.

Що має насторожити

  • Збільшений вільний хід педалі гальма. У нормі при заглушеному моторі він має становити 3-5 мм.
  • Педаль провалюється або пружинить. …
  • Педаль занадто жорстка. …
  • Машину веде в бік під час гальмування. …
  • Стукіт у гальмах. …
  • Вереск або скрегіт під час гальмування.

Перевірка здійснюється нескладними діями – потрібно лише кілька разів натиснути на педаль гальма. Справна система відповість опором при натисканні на педаль, що збільшується з кожним натисканням. Якщо опір педалі не змінюється і тим більше якщо він падає, з герметичністю системи є проблеми.

Якщо педаль гальма провалюється, перевірте, скільки гальмівної рідини перебуває в системі наразі та чи немає витоків по гідравлічному контуру системи. Найчастіше витоки виявляються в ділянці різьбових з’єднань гальмівних шлангів і трубок між собою або з супортом.