Як видалити вихідні дні в Excel?

Додати робочі дні, виключаючи вихідні, за допомогою формули Щоб додати дні, виключаючи вихідніВи можете зробити наступне: Виберіть порожню комірку і введіть цю формулу = РАДДЕНЬ (A2; B2), і натисніть Enter ключ до результату. Наконечник: У формулі A2 – це початкова дата, B2 – це дні, які ви хочете додати.

Заповнюйте дні тижня тільки на аркуші за допомогою параметрів автозаповнення

  1. Перетягніть маркер заповнення на дати, які ви хочете закінчити, див.
  2. 3, Потім натисніть Параметри автозаповнення в нижньому правому кутку і виберіть Заповнити будні варіант, див. …
  3. І тепер ви можете бачити, що на аркуші заповнені тільки робочі дні.

Обчислення різниці у днях Введіть =C2-B2 та натисніть клавішу RETURN. У Excel повертається результат у вигляді кількості днів між двома датами (104).