Реєстрація в сервісі 1С-ЕДО та отримання вхідних документів від контрагентів – безкоштовно. Оплата здійснюється за комплект електронних документів за угодою, а не за кожний надісланий документ. Вартість одного комплекту від 1,8 до 10 рублів залежно від обсягу трафіку та умов оплати.
З 01.03.2019 застосовується правило: якщо клієнт відправив протягом розрахункового місяця не більше ніж 5 комплектів електронних документів, сервіс 1С–ЕДО доступний йому без оплати.
Перейдіть до пункту Адміністрація в Налаштування програми, а потім Обмін електронними документами. Після цього перейдіть в Обмін з контрагентами та увімкніть налаштування Сервіси ЕДО. В результаті стане доступним посилання Підключитись до сервісу ЕДО.
Для підключення ЕДО знадобиться отримати КЕП на тих співробітників, які підписуватимуть документи. Оформити електронний підпис можна в акредитованому центрі, що посвідчує. Вона має відповідати вимогам закону від 06.04.2011 № 63-ФЗ «Про електронний підпис».