Що повинен знати та вміти адміністратор готелю?

Повинен знати: правила користування та внутрішнього розпорядку у готелі прейскурант цін на номери та місця, правила прийому та обслуговування громадян, перелік послуг, що надаються у готелі правила етикету, порядок оформлення та розрахунків з особами, які проживають у готелі; експлуатаційну документацію; розміщення та години роботи …May 13, 2013

Ця професія вимагає уважності, стресостійкості, доброзичливості, тактовності, мультизадачності та комунікабельності. Адміністратори повинні знати психологію людей, вміти виявляти «м'які навички» та керувати колективом. Стане в нагоді ділова хватка та вміння вести документообіг.

ведення табеля, облік робочого часу тощо.

  • Комунікабельність. Не обійтися без того, щоб претендент на позицію адміністратора був товариським, і мав навички комунікацій по телефону. …
  • Аналітичні здібності. …
  • Акуратність. …
  • Емпатія, любов до людей.

Aug 3, 2017

У його обов'язки входить: зустріч гостей, оформлення документів, ознайомлення з готелем, вирішення конфліктних та позаштатних ситуацій, а також координація діяльності всіх відділів готелі. Різноплановість функцій передбачає різні типи поведінки та риси характеру.