Чому у Рено такий знак?

Емблема, що з’явилася з “нуля”, являла собою ініціали засновників компанії (братів Фердинанда, Марселя і Луїса Рено), укладені в овал, який зверху був прикрашений візерунковою стрічкою. У 1906 році з логотипу Рено зникли ініціали братів-засновників, поступившись місцем зображенню автомобіля.

Логотип Рено: хто придумав? Дизайн першого логотипу Рено вигадали брати-засновники бренду (Луї, Марсель і Фернан Рено).

Французи вигадали двомірний ромб, утворений взаємодією двох “алмазних форм”, що проникають одна в іншу. “Це створює ефект руху, взаємодоповнюваності”, пояснив бос. Логотип марки змінювався вісім разів. Символ, що використовується на сучасних Renault, з’явився 1992 року і був оновлений 2015-го.

Це, як і раніше, ромб, оскільки ця геометрична фігура залишається символом марки майже 100 років. “Перед нами стояло завдання оновити логотип, надавши новий сенс і сучасні цінності, і водночас зберегти баланс між спадщиною бренду і початком нової ери”, – пояснив директор із дизайну Renault Жиль Відаль.