Чому не вдається відправити ММС?

Можливо, телефон одержувача MMS-повідомлення несправний/вимкнений Можливо, телефон одержувача MMS-повідомлення був зареєстрований у мережі пізніше, ніж через 72 години з моменту надсилання йому MMS. Перевірте параметри MMS. Вимкніть, потім увімкніть мобільний телефон і спробуйте ще раз надіслати текстове MMS на номер 000.

Переконайтеся, що ви правильно набираєте номер телефону одержувача MMS-повідомлення. Номер необхідно набирати у міжнародному форматі. Якщо SIM-картка адресата була переставлена ​​з телефону, який підтримує MMS у телефоні без підтримки MMS. В цьому випадку MMS-повідомлення не буде доставлено.

Для цього перейдемо до «Налаштування» – «Повідомлення» та переконаємося, що функція «MMS-повідомлення» включена. Тепер переконаємось, що включений інтернет. Для цього перейдемо в «Налаштування» – «стільниковий зв'язок» і активуємо «стільникові дані», якщо вони не були активовані.

У більшості сучасних моделей смартфонів відправка MMS настроєно автоматично. Якщо налаштування не виконано, ви можете зробити це самі: iOS: Налаштування → Стільниковий зв'язок → Установки даних → Мережа передачі даних. Android: Налаштування → Підключення → Мобільні мережі → Точки доступу → Додати.