Чи потрібно віддавати медичну книжку роботодавцю?

При звільненні та переході інше місце роботи особиста медична книжка залишається у власника (тобто співробітника) і пред'являється за місцем нової роботи. Таким чином, медична книжка має бути видана працівникові роботодавцем у день його звільнення.Feb 8, 2021

Особиста медична книжка повинна зберігатися в адміністрації організації або індивідуального підприємця та може бути видана працівникові на його вимогу. При звільненні та переході інше місце роботи особиста медична книжка залишається у власника і пред'являється за місцем нової роботи.

Відповідно до ст. 34 ФЗ № 52, індивідуальні підприємці та юридичні особи, тобто роботодавці, зобов'язані забезпечувати умови, необхідні для своєчасного проходження медичних оглядів своїми працівниками (у тому числі оплату).

Вона необхідна декретованій категорії працівників 1, а саме: працівникам, які пов'язані з виробництвом, зберіганням, транспортуванням та реалізацією продуктів харчування та питної води; співробітникам, які працюють із дітьми; працівникам комунальних та побутових служб.